BLOG

Když jste si mákli na titulku a podařilo se vám uchvátit čtenáře, za žádnou cenu neusínejte na bobkových listech. Po headlinu přichází další kardinální a kruciální část vašeho textu. Je to perex.
Znáte ho z novin, odtud taky do marketingu přivandroval. Je to těch pár vět mezi titulkem a tělem článku. Většinou jsou tučně nebo kurzívou. A...

Jako volnonožci už vlastní web nějakou dobu máte. Pečujete o něj přiměřeně a dáváte mu to, co potřebuje. Jsou ale situace, kdy váš web potřebuje pozornosti víc a taky větší zásah. Jak poznáte, že váš web potřebuje textovou rekonstrukci?

Váš digitální obsah přešlapuje v aréně přeplněné bojovnou konkurenci. Abyste vyhráli boj o čtenářovu pozornost, musíte makat. Smysluplný obsah s hlavou a patou je absolutní základ, ale nestačí to. Pak ještě totiž musíte zařídit, aby se právě u vašeho obsahu čtenář zastavil. Jedním z klíčových nástrojů, kterým čapnete čtenářovu pozornost, je...