Copywriting

Dopřejte si luxus textů, 

které pobaví, poučí a prodají

Průsečík vás a cílové skupiny

Prodejní texty se nemusí líbit vám, ale u cílové skupiny rezonovat musí. Při psaní hledám průsečík mezi vámi a vašimi zákazníky. Tam jsou ty nejlepší marketingové texty, v kterých jste vy sami, a které zároveň odpovídají na potřeby a otázky zákazníků. Takové texty v prodeji fungují.

Kouzlo slov a racio v rovnováze

Studuju psychologii ovlivňování a komunikaci, znám vnitřnosti češtiny a vím, jak vést čtenáře k cíli. Věřím v magii slov, ale paty mám pevně zabořené do země. Při psaní mívám hlavu v oblacích, vzývám múzy a inspiraci. Při škrtání se vracím na zem a moje racio tvoří texty, které prodávají.

Srozumitelnost prodává

I složité věci umím vysvětlit srozumitelně. Stručnost, jednoduchost a přehlednost je v době těkavé pozornosti největší výhoda. Texty promýšlím detailně. Vycházím z jednoduché rovnice: Když vám klienti nebudou rozumět, nebudou ani nakupovat.

Jakými texty vám pomůžu blíž ke klientům

Weby

Vaši digitální výkladní skříň vyleštím do vysoké záře. Nenechávám šmouhy, jenom autentický obraz vašeho byznysu a texty, které přitáhnou správné zákazníky. Cena je variabilní, nabídku tvořím ve třech variantách. 

Vycházím z hodinové sazby 1111 Kč. Malý web začíná od 10 000 Kč.

LinkedIn

Se správnou obsahovou strategií a publikačním plánem je LinkedIn dobrým zdrojem poptávek a leadů. Pomůžu vám se strategií a připravím publikační plán. Pokud se na psaní postů sami necítíte nebo na něj nemáte čas, budu psát texty za vás. A nikdo to nepozná.

Posty píšu od 900 Kč, obsahovou strategii a publikační plán naceňuju podle objemu práce.

Newslettery

Nepodceňujte e-mailovou schránku svých zákazníků. Je to přímá cesta, kterou máte zcela ve svých rukách. Nebolí vás změny algoritmů, ani vrtkavé trendy na sockách. Newsletter s obsahem, který vaši zákazníci chtějí číst, vám napíšu taky.

Newslettery píšu od 2000 Kč.

Tady už moje texty pracují

Web pro Simonu Babčákovou – herečku, moderátorku a průvodkyni komunikací

Simona Babčáková potřebovala nový web, protože se teď víc zaměřuje na přednášky a workshopy o vědomé komunikaci a prevenci syndromu vyhoření. Měla od prvního rozhovoru poměrně jasnou představu, jak by měl web vypadat. Nejdřív jsem o Simoně nastudovala dostupné podklady a reference. Napsala jsem krátkou ukázku, abychom vyladily tonalitu. Pak jsem napsala texty s respektem k výsledkům SEO analýzy. S pár úpravami bylo hotovo. Web ukazuje Simonu Babčákovou i v nové roli lektorky komunikace.

www.babcakova.cz


Web pro PR specialistku Martinu Bareš Petrtýlovou 

Pro Martinu jsem nejdřív psala menší texty. Když chtěla nové texty na web, domluvily jsme se na spolupráci. Z podkladů jsem vyabstrahovala to nejpodstatnější, co Martinu a její práci vystihuje a propsala to do textů. Upřesnily jsme tonalitu a Martina k textům neměla žádné výhrady. Web je především informační, slouží jako vizitka, na kterou může Martina odkazovat potenciální klienty.

www.martinapetrtylova.cz










Blog pro Automax Group

Pro tohoto klienta jsem psala blogové texty většinou na téma péče o auto. Krmiva pro domácí mazlíčky byla výjimka. Kosmetika pro auto pro mě byla ze začátku velká neznámá, všechno jsem doháněla rešeršemi a zjišťováním informací o tom, co a jak funguje. Postupně jsem ale do tématu pronikala víc a díky tomu jsem mohla i navrhovat vlastní témata pro další texty.

Další moje blogové texty jsou k vidění třeba tady.


Web o inovativních metodách ve vzdělávání

Vzdělávání je jedno z mých oblíbených témat, nad kterými často sakruju. Inovativní metody mě naopak naplňují nadějí, že snad už aspoň něco ve školství obrací k lepšímu. I u tohoto webu jsem hodně rešeršovala, hodně se toho naučila a nakonec nepsala. Jde o web především pro učitele, rodiče a další zájemce o nové možnosti ve vzdělávání.

www.labyrintvzdelavani.cz

Další dění už je v mojí režii:

  • Sumíruju všechny informace a vybírám ty nejdůležitejší.
  • Vymýšlím strukturu textu.
  • Píšu první draft.
  • Škrtám, přepisuju, hážu do koše a znovu píšu.
  • Nechávám chvíli uležet.
  • Čtu ještě jednou, opět škrtám.
  • Posílám vám k připomínkám.
  • Doladím k vaší spokojenosti.
  • Předávám texty, aby mohly rovnou začít pracovat.

Co budu potřebovat a jak to bude probíhat

To záleží. Čím větší projekt, tím víc informací chci. Bývá to někdy otravné, ale ptám se hodně. Skoro vždycky se mi hodí odpovědi na tyhle otázky:

  • Kdo jste a co děláte.
  • Proč to děláte.
  • Co je vaše výhoda, výjimečnost.
  • Na jaké zákazníky míříte.
  • Jak s nimi mluvíte.
  • Co na vás oceňují.
  • Na co se vás ptají.
  • Co má text způsobit.

Co o mně říkají

Martina pro nás psala texty pro nový web. Měla jsem velkou radost, že je to právě ona, znala jsem ji z jejích postů na LinkedIn. Věděla jsem, že je tím pravým člověkem, který dokáže náročné téma roztroušené sklerózy pojmout s humorem a nadhledem, což je velmi důležité pro všechny, kdo tímto onemocněním trpí. A to se taky přesně stalo. Martině jsme dodali podklady, další si dohledala. A napsala právě takové texty, které jsme potřebovali – s potřebnými informacemi, ale svěží a čtivé. Všechny naše dohody platily bez výjimek, s komunikací nebyl nejmenší problém.Pokud by kdokoliv potřeboval texty na web nebo kamkoliv jinam, nemám žádnou obavu a doporučím Martinu.

Bc. Věra Švábová

Předsedkyně organizace Roska České Budějovice

„S Martinou byla skvělá spolupráce. Potřebovala jsem refreshovat své staré webové stránky, vymyslet nový koncept a upravit texty. Líbilo se mi, že mě Martina na začátku spolupráce vyzpovídala, aby texty přizpůsobila mé osobě. Martina navíc pracuje velmi rychle a efektivně, což mi maximálně vyhovovalo. Martinu ráda využívám nepravidelně i tvorbu tiskových zpráv. Její služby mohu víc než doporučit.“

Martina Bareš Petrtýlová

PR & Communication Manager 

„Martina pro nás připravovala články na webový blog na základě námi dodaného publikačního plánu. Všechny odevzdané články byly vždy v pořádku, pečlivě sepsané dle zadání. Martina pracovala s klíčovými slovy, překlady zdrojových materiálů atd. Martinu doporučuji pro její rychlost, spolehlivost, flexibilitu a širokou orientaci v různých tematických oblastech.“

Pavla Maříková

Head of Marketing & Communication, Liftor

Dáte si texty, které pobaví, poučí a prodají?