Co propisuju do textů pro vás

  • Důraz na detaily – texty pečlivě promýšlím, aby sedly právě vašim zákazníkům.
  • Analýzu a pak syntézu – nejdřív váš projekt rozebírám na součástky, pak z nich skládám nový obraz.
  • Neukecanost – každé slovo navíc překáží. Boj o pozornost mnohomluvností nevyhrajete. Stručnost a srozumitelnost jsou silnější zbraně.
  • Porozumění – dostala jsem darem vysokou citlivost, snadno se obouvám do vašich bot, rychle rozumím emocím a pocitům.
  • Vzdělávání – nezastavuju se a dál vymetám kurzy, školení i mentoringy.
  • Dobrou kávu – bez kávy se mi přemýšlí a pracuje špatně, kofeinovému deficitu se proto poctivě vyhýbám.


Věřím v moc a sílu slova

A hledám ta nejlepší pro vás a vaše zákazníky

Proč u knížky brečíme?

Nejdřív jsem četla. Světy a příběhy v knihách mě fascinovaly. Chtěla jsem vědět, jak ti autoři dělají, že nedýchám napětím nebo mám slzy na krajíčku.

Bohemistika mi ukázala vnitřnosti češtiny, teorii stavění textu, vyprávění příběhů, práci s emocemi a donutila přečíst vagony knih. Taky do mě nasypala pravidla jazyka.

Jednoduše a srozumitelně

Výuka češtiny pro cizince mi odhalila jazyk z úplně jiné strany, uviděla jsem rozdíl mezi akademickou a praktickou češtinou. Učila jsem expaty z top managementů i azylanty.

Práce v novinách mě naučila hledat témata na chodníku a komplikované věci vysvětlovat jednoduše a srozumitelně.

Copywriting to všechno spojil dohromady, protože:

  • Vím, jak čeština funguje a jak to využít.
  • Vím, jak psát jednoduše, ale ne triviálně.
  • Vím, jak pracovat s emocemi a psychologií.
  • Vím, jak stavět prodejní text a dovést čtenáře k cíli.

Díky tomu píšu texty, které podpoří váš byznys a přitáhnou ty správné zákazníky.


A když nepíšu ...

Chytám lelky, hledám perličky na dně a pozoruju rorýsy.

Když nečtu, nacházím rovnováhu v lese.

Občas pokouším ukulele.

Jsem „mom of 4“.

Ladí nám to? 

I pro vás napíšu promyšlené texty.