Srozumitelná komunikace šetří peníze
Srozumitelná komunikace šetří čas a nervy. Navíc nese peníze. Ověřeno v Říčanech.
Valím to tu do vás pořád, komunikace musí být srozumitelná, jednoduchá a přehledná.
Jak před časem napsal týdeník Respekt , v Říčanech experimentálně ověřili, že srozumitelná komunikace šetří nejen čas, ale i peníze.
Dokonce i v tak nepříjemné situaci, kdy po někom chcete pokutu, zvyšuje srozumitelný jazyk šanci na dosažení cíle. V Říčanech ten nárůst spočítali na 9 %. Za rok by tím prý ušetřili půl milionu.
A k takové změně stačilo, aby dopisy lidem formulovali srozumitelně a jednoznačně jim řekli, co mají udělat.
Takže si zopákněme mantru, která nám pomůže ke spokojeným zákazníkům, klidné mysli i milionům na účtu (bez záruky, samozřejmě).
✔️ stručně
✔️ srozumitelně
✔️ přehledně
Ulehčí vám to práci s naštvanými klienty, kteří nechápou, co po nich chcete.
A hlavně k vám srozumitelnost klienty přivede.
Když vám nebudou rozumět, nebudou investovat svůj čas a energii do luštění vašich záměrů.
Škrtání bolí, ale má smysl.
Neplýtvejte slovy.
Šetřete sebe i publikum.