COPYKECY

Instantní chytrosti o marketingovém online psaní pro všechny příležitosti. Čtěte. A pište.

Srozumitelná komunikace šetří čas a nervy. Navíc nese peníze. Ověřeno v Říčanech.
Valím to tu do vás pořád, komunikace musí být srozumitelná, jednoduchá a přehledná.

Nesnášíte ji, protože vás do ní nutili. Jako do mlíkový polívky.
Eště dneska je vám z toho trochu blivno.
Při každý slohovce jste si ji museli vycucat z prstu.
Nikdo vám pořádně neřekl, jak ji vytvořit.
Takže jste ji většinou stejně psali jako úplně poslední věc z celého textu.
Čili úplně zbytečně.

Zdvořilost v běžné komunikaci často bolestně chybí. Vítáním na své webu to ale nezachraňujte. Střílíte se tak totiž do vlastní holeně.

Na LinkedInu to ze začátku vypadalo dost divně. Jako na kravaťáckým korpomejdanu s generálním za zády, kde se pije jen latéčko se sojovým a nealko mojito. Chlubeníčko, ego, prachy, kariéra. Dost nuda. Dlouho jsem to očíhávala z úkrytu a hodně nenápadně.

Máme klávesnice, elektronické diáře, kalendáře, itineráře.
Chytrou nápovědu, takže nemusíme psát ani celá slova.
Automatické opravy, takže nemusíme být při psaní stoprocentně koncentrovaní a přítomní.
Mozek může odpočívat.

Když jste dva v jednom těle, nemusí to být snadné. Někdy se ale podaří obě různé osobnosti dokonale integrovat a dobré dílo je na světě.

Kdo z vás tohle nikdy neprovedl, ať se přihlásí.
Kdo z vás nikdy nenapsal testovací zadání zadáčo kvůli vysněné spolupráci?
Já to párkrát udělala.

Začínající copywriteři to nemají zrovna snadné. Nemáte zkušenosti, portfolio ani reference. Takže jste ochotní jít hodně nízko, protože psaní je přece váš sen. A dlouhá fronta podobných vám dechem ohřívá...

Když jste si mákli na titulku a podařilo se vám uchvátit čtenáře, za žádnou cenu neusínejte na bobkových listech. Po headlinu přichází další kardinální a kruciální část vašeho textu. Je to perex.
Znáte ho z novin, odtud taky do marketingu přivandroval. Je to těch pár vět mezi titulkem a tělem článku. Většinou jsou tučně nebo kurzívou. A...

Jako volnonožci už vlastní web nějakou dobu máte. Pečujete o něj přiměřeně a dáváte mu to, co potřebuje. Jsou ale situace, kdy váš web potřebuje pozornosti víc a taky větší zásah. Jak poznáte, že váš web potřebuje textovou rekonstrukci?

Váš digitální obsah přešlapuje v aréně přeplněné bojovnou konkurenci. Abyste vyhráli boj o čtenářovu pozornost, musíte makat. Smysluplný obsah s hlavou a patou je absolutní základ, ale nestačí to. Pak ještě totiž musíte zařídit, aby se právě u vašeho obsahu čtenář zastavil. Jedním z klíčových nástrojů, kterým čapnete čtenářovu pozornost, je...

Služby

Druhá služba

Klikněte a můžete začít psát. Illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et.

Třetí služba

Klikněte a můžete začít psát. Ea commodi consequatur quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit.

Čtvrtá služba

Klikněte a můžete začít psát. Sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam.

Pátá služba

Klikněte a můžete začít psát. In ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur vel illum qui dolorem eum.

Šestá služba

Klikněte a můžete začít psát. Eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor.